Politica de returnare
Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.
Mentionam ca, conform OG 34/2014 si OG 365/2002, produsele personalizate nu pot fi returnate.
Procedura de denuntare si retur:
- Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau personalizate. In consecinta, brelocurile personalizate nu se pot returna, cutiutile cadou, da.
- Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: str. Ardeleni, nr.39, ap.9, sector 2, Bucuresti, prin orice curier doriti.
- Transportul coletului de retur va fi platit de catre www.maguni.ro.
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Coletul trebuie trimis la sediul maguni.ro in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
- Suma platita va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristicede la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).
- În urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului.
- În acest sens, am creat un model de formular de retragere, pe care il aveti mai jos.
Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.